Codare Injectoare Continental – Cum se realizeaza !

In industria auto moderna, tehnologia avansata joaca un rol esential in intretinerea componentelor critice ale motorului. Sistemele de testare si calibrare pentru injectoare au evoluat semnificativ, devenind indispensabile pentru asigurarea performantei optime a vehiculelor. Printre echipamentele de varf, se remarca solutii care combina precizia, fiabilitatea si usurinta in utilizare, adresand cerintele stricte ale motoarelor de ultima generatie. Astfel de dispozitive nu doar simplifica procesul de reparatie, ci si ofera un standard inalt de calitate pentru fiecare etapa de lucru.

Rolul Carbon Zapp in codarea injectoarelor

Carbon Zapp este un echipament de ultima generatie, utilizat pe scara larga in industria auto pentru diagnosticarea, calibrarea si codarea injectoarelor de inalta precizie. Folosit in special pentru injectoarele diesel, precum cele produse de Continental / Siemens, Carbon Zapp asigura o codare exacta si rapida, oferind date precise pentru optimizarea performantelor motorului.

Acest aparat nu doar faciliteaza procesul de codare, ci si testeaza fiecare injector inainte si dupa recalibrare, garantand ca functioneaza la parametrii optimi.

Codare Injectoare Continental - Cum se realizeaza !

Cum functioneaza procesul de codare cu Carbon Zapp?
1. Montarea injectorului in bancul de testare:
Injectorul este montat pe bancul de testare al aparatului Carbon Zapp.
Sistemul efectueaza o diagnoza completa pentru a verifica starea tehnica a injectorului si pentru a identifica eventualele probleme.
2. Testarea injectorului:
Carbon Zapp simuleaza conditiile de lucru din motor si testeaza parametrii de functionare ai injectorului, cum ar fi:
Debitarea combustibilului.
Presiunea de injectie.
Tiparul jetului de combustibil.
Pe baza acestor teste, aparatul determina daca injectorul poate fi utilizat sau daca necesita reparatii.
3. Generarea noului cod:
Dupa calibrarea injectorului, Carbon Zapp genereaza un cod unic, care reflecta caracteristicile actualizate ale injectorului.
Acest cod este esential pentru a sincroniza injectorul cu unitatea de control a motorului (ECU), asigurand o injectie corecta a combustibilului.
4. Eliberarea fisei de testare:
Aparatul imprima o fisa detaliata de testare, care include:
Codul vechi al injectorului (daca este disponibil).
Noul cod generat de aparat.
Rezultatele testelor de performanta.
Confirmarea ca injectorul este pregatit pentru instalare.
Fisa de testare este un document oficial care atesta conformitatea injectorului cu specificatiile tehnice.
5. Introducerea noului cod in ECU:
Dupa generarea codului, acesta este introdus manual in ECU utilizand un scanner OBD2 sau un alt dispozitiv compatibil.
ECU ajusteaza parametrii injectiei de combustibil conform noului cod, ceea ce asigura performante optime.

Avantajele utilizarii Carbon Zapp
Precizie ridicata:
Carbon Zapp ofera o calibrare extrem de precisa, ceea ce asigura o functionare uniforma a injectorului si o reducere a consumului de combustibil.
Verificare completa:
Procesul include testarea si recalibrarea injectorului, ceea ce minimizeaza riscul de defecte dupa instalare.
Trasabilitate:
Fisa de testare emisa de Carbon Zapp ofera o evidenta clara a operatiunilor efectuate, fiind utila atat pentru client, cat si pentru garantia piesei.
Compatibilitate extinsa:
Aparatul este compatibil cu o gama larga de injectoare, inclusiv cele produse de Continental, Siemens, Delphi sau Bosch.
Importanta fisei de testare cu noul cod

Fisa de testare este un document esential care atesta faptul ca injectorul a fost testat, calibrat si codificat corect. Aceasta ofera urmatoarele beneficii:

Certificarea performantei: Garanteaza ca injectorul functioneaza la parametrii optimi.
Siguranta instalarii: Asigura corelarea corecta a injectorului cu sistemul ECU.
Documentatie oficiala: Este utila in cazul reviziilor tehnice sau al cererilor de garantie.

codari injectoare continental

Firma noastra este autorizata in codarea si testarea injectoarelor Siemens VDO / Continental pentru o gama variata de modele auto.
Codam injectoare Siemens VDO Continental 1.5 DCI Euro 5, cu urmatoarele coduri: H8200704191, 8200903034, 166008052R, 166004305R, A2C59513484, 5WS40536, H8201100113, 166006212R, A2C59507596.
Aceste injectoare sunt utilizate pe modele precum Dacia Duster 1.5 DCI, Dacia Lodgy, Nissan Cube, Juke, Qashqai, Tiida, Renault Fluence, Grand Scenic, Laguna, Scenic si Megane.

Codare injectoare 1.6TDI (CAYC, CAYA, CAYB etc) : Audi A1, Audi A3, Seat Altea, Seat Ibiza, Seat Leon, Seat Toledo, VW Beetle Coupe, VW Beetle Cabrio, Vw Golf VI, Vw Golf VI plus, Vw Jetta , Vw Passat, Vw Polo, Vw Touran, Skoda Fabia, Skoda Octavia, Skoda Rapid, Skoda Superb, Skoda Yeti, cod injector 03L130277S, 03L130277B / 03L 130 277 B, cod Continental A2C9626040080, 5WS40539, A2C59513554.

Codare injectoare Siemens VDO Continental 1.6 HDI EURO5 980233680, 9674973080, 9802448680 Ford Focus, Ford Mondeo, Ford Fiesta, Ford C-MAX, Peugeot 3008, Peugeot 307, Peugeot 508, Peugeot 2008, Peugeot 408 etc, Citroen C1, Citroen C2, Citroen C3, Citroen C4, C5.

Codare injectoare Continental 1.4 HDI 9654551080, 9652707180, 9654550980, 1980J1, 1980E6, SU00100836, 2S6Q9F593BC, 2S6Q9F593BD, 9651535480, Citroen Xsara, Citroen C1, Citroen C2, Citroen C3, Ford Fiesta MK5, Ford Fiesta Mk6, Mazda 2, Peugeot 1007, Peugeot 107, Peugeot 206, Peugeot 207, Toyota Aygo.

Codare injectoare Continental 2.0 HDI : 9657144580, 1980J5, 00001980J5, 1373550, 3M5Q9F593EB, 36000318, Citroen C4, Citroen C5, FIAT Ulysse II, FIAT Scudo II, FORD Focus C-Max, FORD Focus Mk2, FORD Galaxy Mk2, FORD S-Max Mk1, FORD Focus Mk2, FORD Mondeo Mk4, FORD C-Max, FORD Kuga Mk1 , PEUGEOT 607, PEUGEOT 307, PEUGEOT 407, PEUGEOT 807, PEUGEOT Expert II, VOLVO S40 II, VOLVO V50, VOLVO S80 II, VOLVO C70 II, VOLVO C30, VOLVO V70 III.