Verificari, reconditionari si reparatii injectoare Bosch Piezo Common Rail
Injectoarele Bosch Piezo au inceput sa echipeze diverse tipuri de autovehicole dupa anul 2005. Datorita presiunilor mari de lucru, a conditiilor de exploatare si / sau a intretinerii necorespunzatoare, si la acest sistem de injectie au aparut probleme tehnice.
Problemele cel mai des intalnite la acest tip de injector sunt:
a) pierderile de presiune pe returul injectorului datorita uzurii supapei de control, acest lucru avand ca rezultat dificultati de pornire a motorului si / sau limitarea puterii motorului la accelerari mai agresive.
b) pierderea necontrolata a unei cantitati de combustibil in cilindrii, datorita uzurilor aparute la zona de inchidere a duzei injectorului, in acest caz aparind fumul alb excesiv in relati.
Reconditionarea injectoarelor Bosch Piezo, presupune demontarea completa a acestora, curatarea atenta a componentelor interne ale injectorului, examinarea microscopica a acestora pentru identificarea uzurilor, reconditionarea profesionala a componentelor interne (duza si supapa de control), reasamblarea injectorului, verificarea si calibrarea parametrilor pe bancul de probe.
Modele auto dotate cu injectoare Piezo reparabile :
-
- Audi A6 – 2.7 TDI,
- Audi A6 – 3.0 TDI,
- Vw Tuareg – 3.0 TDI,
- Audi Q7 3.0 TDI,
- Audi A6 3.0 TDI,
- Audi A8 4.0 TDI,
- Mercedes Sprinter – 2.2 CDI,
- Mercedes S Class , C Class – 3.2 CDI,
- Mercedes S Class 3.0 TDI,
- Mercedes Sprinter 2.2 CDI si 3.0 TDI V6,
- Vw Crafter – 2.5 TDI,
- VW Touareg
Toate injectoarele sunt verificate pe banc de proba profesional Bosch EPS625
Oferim garantie si factura.
Oferim montaj.